Virheviesti

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls funktiossa menu_set_active_trail() (rivi 2405 tiedostossa /is/htdocs/wp12413776_WDYEDXKH8J/www/includes/menu.inc).

Aue-Säätiön symposiumi

Veranstaltung
Perjantai, kesäkuu 8, 2018 - 17:15

Aue-Säätiön symposiumi

”SAKSAN EU-POLITIIKKA – MIKÄ PUHUTTAA SAKSALAISIA?“

ma 11.6.2018 Kansalliskirjaston Fabiania-auditorioon,

Yliopistonkatu 1, Helsinki.

Ohjelma:

Klo 17.00 Symposiumin avaus: Valtiot. tri Sinikka Salo, Aue-Säätiön hallituksen puheenjohtaja

Esitelmä (englanniksi): Berndt Hüttemann, pääsihteeri, Europäische Bewegung Deutschland

Keskustelun moderaattorina Dr. Anna-Maija Mertens, Aue-Säätiön valtuuskunnan jäsen

Euroopan monimuotoisuus on sen demokratian vahvuus. Saksan Eurooppa-politiikka ei tapahdu ainoastaan Berliini-Pariisi –akselilla. Bernd Hüttemann analysoi symposiumissa Aue-Säätiön kutsumana Saksan liittotasavallan Eurooppa-politiikan vahvuuksia ja heikkouksia sekä Euroopan tulevaisuutta. Hüttemann on politiikan tutkija, EU-asiantuntija ja luennoitsija, joka pääsihteerinä johtaa Saksan suurinta Eurooppa-politiikan kattojärjestöä ”Europäische Bewegung Deutschland (EBD)” Berliinissä. Keskustelun moderaattorina toimii Dr. Anna-Maija Mertens. Mertens on Transparency International Deutschland’in toiminnanjohtaja Berliinissä. Tätä ennen hän toimi Suomen Saksan-Instituutin johtajana.

Osallistuminen symposiumiin edellyttää ilmoittautumista.